Samsung Galaxy s

Samsung I9000 Galaxy S MORE PICTURES

Har ju glömt att visa/berätta att jag fick en ny mob av Stefan när vi var i Uppsala.
Har ju länge pratat om att jag behöver/vill ha en ny mob ,men man prioriterar aldrig såna saker eller sig själv längre;)

Så efter att vi varit på akademiska med Emil,så gick vi en sväng på stan mest för att Emil skule få sova lite då han nyss hade somnat.

stefan kollar på lite mob och pratar med killen och säger vill du ha en sån här?? jag har ju noll koll på mob å sånt(är inte så intresserad av de "senaste" ) utan är nöjd med basen typ ringa/svara smsa knäppa kort och nu kolla lite på nätet..

Så klart jag sa JA och jag fick den :))

Vet inte om de var för att muntra upp mig eller bara ändå?! Men struntar i vilket fick ju en ny mob iaf även om jag önskar att vi hade knnat gjort nåt annat för att hjälpa Emil ist:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0