Sjuk men...

ja jag är sjuk näsan är täppt halsen gör ont och irriterar huvudet gör ont och kroppen värker av feber..dock inte lika hög feber som igår.

Nu när Per är på skolna och Pontus lämnad på dagis,så passade jag på att dammsuga nedervångingen och med de menar jag att jag föste de mesta leksakerna som låg på golvet framför mig ,men fick bort sandlådan i hallen iaf fattar itne hur mycker grus7sand som kommer in på bara en dag!! Har vikt två maskiner med tvätt och startat en ny tvätt.

Mina ögon svider och vill helst sova ,men nu har jag lagt tvillingarna en stund och jag borde sova men svårt med en hals som irrriterar och så hinner jag bara somna så vaknar grabbarna..nej jag ska bädda ner mig i soffan och kolla på SWHF som jag spelade in i går då jag inte orkade titta och såklart titta på våra bästa år!haah standard när man är sjuk eller!!hih

ha en trevlig tisdag på er alla kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Krya på dig!!!



Har ingen aning om vad Isa väger faktiskt.. Vi har inte vägt henne sen hon va 1 år! Men vi har fått en kallelse nu till barn i Hudik den 20 sept tror jag det va, så det ska bli spännande att få se hur mkt hon har växt!

Hon har ju växt på sig en hel del och är jättediktig på att äta, men man ser ju skillnaden fortfarande på "vanliga" barn även fast hon är godkänd nu:) Men huvudsaken att dom mår bra!!:):)

2011-09-13 @ 11:26:24
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hoppas att du är lite piggare nu!!

har jag missat nåt på VåraBästaÅR???!!!!!



Kram kram

2011-09-13 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0