Sjuk

Ja som rubriken lyder jag är sjuk.

Igår em/kväll så började jag få ont i kroppen och jag kännde att nu är de feber på G,Halsen är inte alls nå rolig heller uasch.

Mycket riktigt febern steg och eftersom jag har en normal temp på 35,5-36 så känner jag av de tidigt så när jag hade 37,3 i temp så började värken i kroppen och i natt när jag hade 38,5 så var de jobbigt och världens huvudvärk och ingen alvedon!!

I morse när jag väckte Per och gjort frukost til honom så måsta jag skynda mig att lägga mig på golvet för att inte svimma..jag blev alldeles kallsvettig mådde illa och blev yr..Fy tänkte jag ska jag få magsjuka oxå för jag var sååå nära att spy..

Eller måste jag ringa hem Stefan från jobbet?? nej nej..

Men efter en stund blev de bättre och jag lyckades hitta en tro som jag drack och skynda mig att äta frukost så sen blev de bättre ( svettas bara nu till och från och halsen irriterar förståss)

Tvillingarna vakna så dom fick oxå frukost och även Pontus..

Åt självklart frukost med tända ljus...får nästan lite jul kännsla faktiskt:))

så nu kämpar vi på idag:))

Men om nån vill svänga förbi med lite alvedon och omtanke så säger inte jag nej;)
kram på er alla och kämpa på snart är de helg igen:))

Kommentarer
Postat av: emma

Tack Ewa :)



Krya på er <3

2011-09-12 @ 16:34:39
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack :D

2011-09-12 @ 16:38:54
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0