Titta vad jag hittade!

Kollade igenom min blogg och hittade ett inlägg från 2009-01 -13
Och redan då hade jag tydligen tankar på att de kunde bli tvillingar;p


Börja om??

Ska man verkligen börja om med ett till barn?? Nu när jag kan vara uppe när barnen sover titta på film ligga kvar i sängen och dra mig när dom går upp och tittar på tv mm.Per hade kolik osm liten Var lite jobbigt men de gick kunde ju sova på dagarna när han sov!
Pontus sov aldrig..och då menar jag aldrig. varken på dagen eller natten. sov han var de typ 1tim per dygn..

Så ska man börja om då?? de är frågan!Nu kan man ju inte bara lägga sig om man ärtrött har ju två till att ta hand om..tänk om vi får tvillingar?? vet man ju aldrig.
och hushållet ska skötas oxå.hmmm ja de tål att fundera på.

Nån som har nån åsikt om de hela?
Får inte glömma O vårat fosterbarn som kommer en helg i månaden oxå..

ja vi får fundera ett tag till iaf nåt år till hahah

kram


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

haha, det inlägget minns jag ;)

2011-09-28 @ 23:37:07
URL: http://EMMASHJARTAN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0