Utmaning

Jag är utmanad av mamma till yrla  att svara på 5 frågor.

Fråga 1 lyder:
Varför började du blogga?
Jag började blogga för att jag har så många släkt och vänner långt borta som jag inte träffar så ofta..Så ist för att ringa till alla eller skriva och berätta samma sak.så tänkte jag att Dom kan gå in och följa mig och min familj via bloggen ist:)
Fråga 2 lyder:
Vilka bloggar följer du:
Jag följer många bloggar,ingen är den andra likt:)
Fråga 3 lyder:
Favorit färg:
Har ingen faktiskt..tycker om alla färger.PÅ rätt ställe är alla färger fina:)
Fråga 4 lyder:
Favorit film:
Hmmm har ingen där heller...coyote ugly(stavning?)kanske?

och till sist fråga 5 som lyder:
Vilket/vilka land drömmer du om att besöka och varför?!
Jag vill besöka ala länder och få uppleva deras kultur:)) gärna varma länder;)

Nu utmanar jag alla som vill:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0