En ny favorit hos tvillingarna , riskakor ...

2012-04-02_18_29 (MMS)

En ny favorit hos tvillingarna , riskakor m ostsmak! Grabbarna har ätit dåligt länge nu , flera veckor faktiskt. Men känner inte samma panik, stress å nervositet över de. Även om jag blirxledssen över att vikten går ner eller står still:( Men har lärtvmig själv de jag har sagt hela tiden att dom äter de dom vill ha och så mycket som dom vill ha, jag kan bara erbjuda och vill dom inte ha..nej då är de så. Men kul att dom gillar riskakor iaf de är ju lite kacl i de och nått nytt och inte samma lika jämt. Har iof aldrig gett dom riskakor förr då jag tyckt dom varit så liten å haft några tänder. Men glad att jag äntligen gav dom:) Dom har snart ätit upp en hel varsinn riskaka m smör:) + lite gröt minimax och en halv mjuksmörgås m smör tilk kvällsfika.


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Så roligt när man hittar nåt barnen gillar... Här hemma är riskakor en favorit, även saft/fruktsoppa är perfekt då dom vägrar äta annat :)

2012-04-02 @ 21:31:23
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Riskakor är gott, mmm... mmm... ;)

ebba älskar också dom! Perfekt mellis om inte annat ;)

2012-04-07 @ 08:06:53
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0