Igår

Igår var de måndag och vi gjorde inte så mycket,skulle ha städat som vanligt,men eftersom Pontus är ledig på måndagar så ringde vi efter kompisar ist så w och M kom och lekte och deras mamma M stannade och pratade med mig:)) trevligt.

Sen tvättade jag och vek tvätt,laga mat diska mm ni vet;)
När Stefan kom hem så gick han in och snickrade lite igen och igår vart de foder runt fönstrerna,men när han spikade upp dom så släppte färgen mm:/ måste va att färgen är så hård? fast han var såå försiktig!! Men vi bestämde för att måla fodrena oxå när vi ändå målar resten av fönstren i vår/sommar.

På kvällen satte han oxå ihop de nya enkla tvrummsbordet! (bild kommer)
Tyckte de såg väldigt roligt ut då bordet är mycket lägre och mindre än de vi har!!
Men vi vänjde oss rätt snabbt!
Ni får säga sen vad ni tycker när bilden kommer upp:))



Kommentarer
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Mm, roligt :)

Blir inte så mycket här då jag har sån dålig fantasi :P

2012-04-03 @ 10:08:14
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Ja det tror jag också :) älskar färgglada färger :)

2012-04-04 @ 11:53:39
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0