Måndag 16/4-2012

Idag var tvillingarna väldigt mammiga/gnälliga.

jag skulle endast vara med dom.
Men jag vet ju att dom gillar och dammsuga så efter frukost innan dom hunnit riva till allt för mycket (plockar undan på kvällen) så tog vi fram dammsugarn och röjde av nedervåningen dammsugning= nöjda och glada barn:))

när de var dax för lunchen så blev de enkelt varmkorv..Lättast för alla snabbt och lätt och barnen blir glada och jag slipper stå m nå långkok;)

Tvillingarna hjälpte till att lägga in korvbrödet i ugnen, men sen var dom otålig på att korven aldrig var klar!

Efter att Per kom hem från skolan,så kom han in och sa hej och drog iväg till en kompis!:) Bara att vänja sig kommer väl bli värre ju äldre han blir;p

Pontus ringde efter en kompis som kom hit och lekte en stund:)

sen har de rullat på ni vet hängt tvätt,torkat golv,lagat mat mm..

nu hoppas jag att tvillingarna sover i natt så jg oxå får sova lite:)

längtar just nu efter en Jambomacka!!
men får nog lägga bort datan och somna snällt ist;)

I morgon är de tisdag och de ryktas om snöoväder!!Den som lever får se;)

Kommentarer
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Mamma har köpt dom på trädgårdsmässan :)

Både hjärtan och runda klot med löv på :)

2012-04-18 @ 07:27:56
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0