Ny tid

Dom ringde idag från tal och svälj (tandläkaren) och ändrade tiden.Vi skulle egentligen dit i morgon men fick en ny tid den 16maj.

I dag regnar de och är s trist väder:/ Men i morgon skulle de bli sol och 13 grader så vi får hoppas på de när de är fredag och allt:)

Tog en sväng med dammsugarn i morse och vek lite tvätt innan jag skjutsade Pontus till dagis.
Ska slänga i en tvätt oxå

Stefan är super förkyld och hängig:( så bara och vänta tills vi får skiten oxå då:(

Annars händer de inte så mycket idag,Stefan åkte in och besikta om bilen nyss och jag väntar på sotarn.

Pontus skulle iväg med dagis på teater idag så de blir nog kul,får höra sen när jag hämtar honom vad han tyckte om den.

Just nu äter tvillingarna och jag äpple,inna de blir dags för lunch:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0