onsdag 18/4

Idag har vi inte gjort så mycket,grabbarna är inte så pigga och gnälliga så har mest bara suttit med dom ifamnen. Allt vart framflyttat idag lunch vila osv.Då jag ska hämta dom stora på skola/dagis och åka på öron med Per.Ska även ta med lite grejor som M har köpt så ska möta henne sen efter besöket.

Efter de så ska vi upp och fira min svärmor och barnens farmor för idag är de hennes födelsedag:))

dax att börja göra allt klart och väcka dom små som sovit sen strax förre 11.

natten till idag var inte rolig,Emil var vakna helatiden och verkade ha lite ont i magen eller nåt,hostade lite gjorde han oxå.Men efter alvedon så somnade han äntligen till slut!! En slut mamma la sig i sängen i 15min sen var de dax igen...men inte med Emil för han sov skönt utan nu var de Max som hade svårt att komma till ro..åå och de läre väl bli värre ett tag innan de vänder:/ stakars mina små prinsar<3

nej sätta fart var de ..höres tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0