Pontus väntar å ser om de blir en strike! ...

2012-04-14_20_09 (MMS)

Pontus väntar å ser om de blir en strike! ikväll tog jag med dom stora grabbarna på cosmic bowling. Var ju meningen att stefan oxå skulle va med och farmor och farfar skulle ha dom små. Men Stefan blev sjuk så han fick snällt vara hemma med tvillingarna. Iaf så visste inte grabbarna vad vi skulle göra, jag sa bara att vi ska åka och göra nånting. Så dom har gissat hej vilt sen i torsdags;) Har ju även O den här helgen så de blev 3grabbar. Även Git,carro och madde följde med och spelade:) roligt! Jag sööög fett på bowling! men nån ska ju göra de oxå;) Så de här gör vi om snaart hoppas jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0