Borgarparken

Hej min vän! Idag så städa jag övervåningen,slängde plocka å dammsuga övervåningen.Sen gick vi ut i dolen å lekte.Sen kom kusin carro m bussen å hälsade på toppen kul. Efter lunch å vila,så åkte vi in till stan å köpte en tramptraktor m släpvagn av en mamma vars barn ja haft på dagis:) Efter de åkte vi till borgarparken å lekte å de va så roligt, Pontus träffade en dagiskompis där som han lekte lite med å tvillingarna lekte lite med hans lillasyster som oxå är 2år:) Sen var Grabbarna törstig å carro å jag va sugen på å svulla. Så sagt å gjort så åkte vi till donken å åt;) hoppas du haft en underbar tisdag för de har vi haft! kram E

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dom växer så dom knakar era pojkar med ser jag!!



Tack för dina kommentarer! Spännande med inskolning, tänk att våra grabbar blivit så stora! Det känns inte som att det var länge sen man var där på NEO!



Du får berätta sen om hur inskolningen går!! :)



2012-08-15 @ 20:08:58
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0