Dagen förre!

I morse slog de mig att imorgon börjar Pontus förskoleklass och på onsdag börjar Per i 3:an!!! Hjälp vad tiden går! Nästa vecka börjar även tvillingarna på dagis, så nu gäller de att bubba, bära, skjutsa,fixa och komma ihåg allt som ska med varje dag å alla tider + att jag börjar jobba å är själv m allt under veckorna! Men som allt annat så kommer vi klara de galant , efter nån vecka så har vi nog kommit in i en rutin som funkar för oss:) Jag har ändå haft turen å kunnat varit hemma med mina barn i drygt 2år och de har även inneburit att jag varit hemna när dom andra kommit hem från skola/dagis,inte blivit så långa dagar för dom och långa sommsrlov har dom fått haft:) Men nu är de dax att bita i de sura äpplet fast den här gången m 4barn på skola/dagis. Per vill inte ha gritids så han åker hem själv,men Pontus får gå på fritids och dom små på dagis tills jag hämtar:) Hösten är strax här på riktigt! kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0