Inskolning dag 3

Idag är de alltså sista dagen på inskolningen dag 3/3 japp här är de inskolning i bara 3dagar nått nytt tydligen.
 
Jag var med från kl 9.strax förre 11 då jag sa hej då och lämna dom för mat och vila.
 
Tror de går jättebra ,MEN är orolig att Emil och dom andra barnen inte får tid på sig att äta i lugn och ro,fast vi fixat längre mattid än 30min åt dom.nu kan dom sitta i 1tim om de behövs.
 
Gör faktiskt ont i mig att lämna just Emil då vi äter mest hela tiden hemma så han ska gå upp i vikt och nu inte så ofta.
 
Som i dag så åt vi frukost hemma och sen frukt på dagis vid 9.30 och han ville ha mer men de var slut :(( och sen vid 10.30 kom han och sa att han ville fika för han var hungrig:(( ÅÅÅÅÅ gör så ont i mig när man inte kan ge hen när han är hungrig!! Var enda lite tugga ÄR LIVSVIKTIG för honom.
 
 
Vi får se hur de går,går han inte upp i vikt så kan v inte ha honom på dagis:/
 

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Vad jobbigt, hoppas han får i sig allt han behöver på dagis, om inte annat mer där till när han är hemma <3 Pepp pepp!

2012-08-29 @ 20:08:46
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0