Läkarintyg

Efter inskolningen på dagis och allt vad de innebar ,så känner jag mig inte trygg i att lämna grabbarna där och veta att dom får i sig tillräckligt med mat osv..att dom verkligen förstår att de är SÅ viktigt för Emil att han får äta när han är hungrig och sittaså länge han behöver och äta..känns inte alls bra att lämna grabbarna har t.o.m bett en viss person att hålla lite koll så de inte stressas och dom ska vara klara på 30min,. Orkar inte gå in på allt nu men jag ringde iaf läkaren och berättade vad som hänt och hur jag kände! Han tyckte som jag och han skulle skriva ett intyg och skicka till rektorn så att dom VERKLIGEN förstår allvaret i de hela och att de inte är nåt som bara jag säger(och dom bara tror att man är en nojjig mamma bla bla) UTAN att de är ett medicinskt intresse eller vad man säger! Så de känns bra att läkaren backar upp. Så nu hoppas vi att de ska bli bra ändå till slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0