Söndag

Ja vad har vi gjort idag? Efter frukost gick grabbarna och jag ut och lekte. Sen fixde jag lunch och bakade chokladmuffins. Jenny,simon,och Robin kom och hälsade på efter lunchen så tur att jag hade bakat lite;) Blev ett grabbgäng på 7st och dom lekte och hade roligt,körde fyrhjuling osv. Sen följde Per med hem till dom för att sova över(ringde och frågade. Efter middagen så skjutsade jag hem oscar och stannade till hos syrran en sväng för Pontus ville titta in:)) Hem och hämta Stefan som kommit hem och packa en väska till Per och åkte dit med den.Sen blev de donken för oss andra för Pontus var såå sugen på nuggets;)hehe tur man har barn som säger till ibland;)hehe. kvälls handling på maxi och sen hem och fixa allt för Stefans jobbar vecka,en hög med matlådor,kläder,osv. Tvillingarna sover och Pontus ville sova nere hos oss myyys så de blir bara till att slappa. Tänker inte träna heller för jag är så trött och har lite ont i ryggen:) Hoppas din söndag varit bra! kram E

Kommentarer
Postat av: Sessan1

Så söta små barn du har. Du är självklart vacker du med.



Allt bra med dig? Vad hittar du på?



Fin och trevlig blogg har du också!

2012-08-12 @ 21:28:02
URL: http://sessan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0