Helgen

Ja helgen som var så sov min systerdotter Carolin här:)!

Superskoj hade vi.
Stefan åkte på angling tidigt på lördagsmorgonen och jag åkte med dom stora till simskolan,och eftersom carro var här så var hon snäll och va hemma med tvillingarna.

PÅ lördagen hände de väl inte så mycket mer än att vi som vanligt äter en massa(så tvillingarna går upp i vikt) och tittade på film RANGO mumsade alldeles för mycket godis hela helgen!,och självklart eldade en massa för graderna bara sjönk och sjönk -26,8 var de sista jag kollade men under natten hade de varit riktigt kallt tydligen.

Jo Git kom ju med en god fruktsallad glass och grädde och daimkulor som vi åt på lördagen efter att vi ätit skinksallad och vitlöksbaugett!mumsigt värre:))

PÅ söndagen när vi klev upp hade vi bara 15,7 grader inne!!fast jag hade haft elen på under natten,så de måste ha varit jävligt kallt eftersom den inte orkade hålla huset varmare än så..och så var den kanske lite lågt ställt vad vet jag;)..så de var bara och sätta igång och elda!!

Senare på söndagen så kom även Git och skulle hjälpa carro vara barnvakt för Stefan och jag skulle på bio med Morgan och Marie,Dom skulle hämta oss 17.20,,Stefan kom hem (från angling/fest på söndagen 17.05) men vi hann och vi såg filmen En gång i Phuket. Var ju rolig men inte direkt så man längtade till thailand eller så.
Sen åkte vi in på maxi en sväng och handlade och nu är vardagen tillbax med denna onsdag..ha en bra dag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0