I dag efter maten fick jag såå ont i magen...

2012-02-01_14_12 (MMS)

I dag efter maten fick jag såå ont i magen igen å mådde illa:( andra dagen utan godis, kakor,glass och läsk..ihopp om att de ska bli bättre om de är magkatarr?!?!.tycker jag är lite bättre nu för mellan målen känns de ok.men just efter att jag ätit och nån tim efter mår jag så dåligt å har så ont:( Annars har vi inte gjort så mycket..vi var ute på em och de var uppskattat även om jag inte mådde så bra så var de ändå skönt med frisk luft:) Nu hoppas vi på en bättre dag i morgon så jag inte har låtit bli godis i onödan;)


Kommentarer
Postat av: Annki Berg

Du skulle börja dricka Aloe vera gel som rensar ut massa skräp man har i kroppen.

jag har haft liknande dina problem med magen, men sen jag började med Aloe vera gel och en kur med tabletter som heter probiotic så är min mage ok, har inte haft ont på flera månader nu.



Jag säljer Aloe vera om du är intresserad hör av dej!

2012-02-02 @ 13:10:44
URL: http://lillyochgrabbarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0