Idag har jag bakat matbröd! Är nog faktisk...

2012-02-09_12_57 (MMS)

Idag har jag bakat matbröd! Är nog faktiskt första gången jag gör de, förutom på jobbet då;) På bilden ser ni frallor, har även bakat sirapslimpor idag som blev så goda!! Frallorna måste svalna lite innan jag kan provsmaka dom. Brukar alltid baka fikabröd å annat gott, men nu blir de skärpning ska försöka baka matbröd oftare för de går åt mycket här hemma , så de borde ju löna sig att baka själv...lite billigare iaf. Helst om man gör bröd som inte har en MASSA ingredienser i sig... Som frallorna mjöl jäst vatten salt socker...allt utom jäst har iaf jag hemma jämt;) så de är billigt bröd:) Får se om resten av familjen godkänner de oxå :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0