simskola

Japp som vanligt på lördags morgnar så är de simskola för dom stora grabbarna. Så de har vi varit på idag oxå.
Sen var jag och lämnade barnvagnen som jag hade till per och Pontus,så den har jag nu sålt!

Sen var vi på maxi och handlade lite grejor till maten som vi ska ha i morgon och tills ikväll.

Kom hem och åt lunch och bakade en triple chocolate dream ,som jag tänkte vi skulle mumsa på ikväll....men vet inte om den överlever så länge;)

Stefan är ute i garaget och tvillingarna sover.Dom stora är uppe och leker..vi tänkte gå ut med de blåser ju så hemskt så de känns inge roligt:(..

Ikväll blir de tacosmys!!Kanske även lite spel m barnen...ska väl även måla och greja lite i tvillingarnasrum.

Hur ser eran lördag ut??

Ha en trevlig helg kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0