Skolan

Igår var jag med Per på skolan nästan hela dagen,dels för att han ville de då en del andra barn haft sina föräldrar och mormödrar med på skolan.Dom säger ju de på varje kvart samtal att föräldrarna är välkomen att följa med osv.

Sammtidigt ville jag såklart passa på och vara med INNAN jag blir den där PIIINsamma mamma som han inte vill synas med;)

Han är ju så stor redan våran PER:)

MEN även så har vi hört en hel del om en lärare som inte ska vara så lämplig att undervisa,så jag ville kolla upp de för man tycker att ALLT kan ju inte bara vara påhittade rykten när man hör från olika föräldrar och elever eller?!

Men som förälder är de MITT annsvar att se till att barnen har de bra i skolan och att dom får den utbildning dom har rätt till!

Men tyvärr så fick/hann jag inte träffa den lärare som jag ville så mycket ,så de blir nog ett besök till lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0