Behöver

jag behöver 2st byråer till tvillingarna,även en till mig själv men de får jag ta sen..Nu är frågan vilken är bäst rymligast??
Här är 3st som jag fastnat för! Har länge velat ha Hemnes byrå..men vet inte om jag kanske får i mer i dom andra?
Hjälp tips och råd tack!! Vad tycker ni är ute efter den som har bäst utrymme:)

   HEMNES Byrå med 6 lådor Bredd: 110 cm Djup: 51 cm Höjd: 132 cm

Malm byrå                     Hemnes byrå         Malm byrå
Bredd:80cm                  Bredd:110cm         Bredd: 160cm 
Djup: 48cm                   Djup: 51cm           Djup: 48cm
Höjd:123cm                  Höjd:132cm           Höjd:78cm

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Malm byrån som är 160cm skulle jag valt :) Kollat på en sån flera ggr... Blir ju mycket man kan ställa på då med ju :) Fast hemnes skulle jag valt till mitt sovrum :) Men malm byrån till barnrum :) sen vet jag inte vilken byrå som slukar mest :)

2012-01-04 @ 16:07:42
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Cindy

Jag har den höga av dom två Malm byråerna till grabbarna. Jag är nöjd, trots att den allt som oftast är överfull :-). Vet dock inte om någon av dom andra rymmer mer.



Lycka till!

2012-01-05 @ 06:43:26
URL: http://frokenmumin.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hemnes skulle jag vilja ha! Men vilken som är störst har jag ingen aning om:)

2012-01-05 @ 11:23:28
Postat av: jeanette

skulle tippa på att Malmbyrån blir bäst med tanke på måtten. Men jag har inte sett någon av dem i verkligenheten.

2012-01-05 @ 11:37:19
URL: http://besten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0