BVC

De gick jättebra på bvc Pontus fick räkna så långt han kunde (han stannade vid 23 men jag vet att han kan längre;)
Hoppa på ett ben,och stå och balansera på ett ben.

Vi tog vikt och längde och han följer sin kurva fint en bra och jämn kurva.

(han ligger över "normal" kurvan på längden och på "normal" kurvan på vikten.

Längd: 118,5cm
Vikt 20,3 kg

Sen var de dax för spruta och Pontus satt i mitt knä satt helt stilla tittade när hon gav honom sprutan och sa sen äh de är kul att ta spruta;) Mammas pojke de!!


Under tiden jag var inne med Pontus på bvc så gick farmor och farfar med tvillingarna i vagnen på stan och Per gick med dom,Dom hade köpt korv till per och myst på:)

Sen mötes vi vid hemköp och jag gick in och handlade lite och så fick Pontus godis som jag lovat ,för de tycker jag man ska få när man tagit spruta och varit så duktig:)

Per fick oxå köpa godis,för jämnt när Per varit hos doktorn och gjort nåt och han får köpa godis så är han väldigt noga med att vi måste köpa till pontus oxå annars blir de orättvist ,så nu var de åt de andra hållet ist:)
Såna gånger märker man tydligt att dom älskar varanndra,även fast dom inte är samms jämt <3

Väl hemma så värmde vi lunch, rester från igår, köttfärslimpa potatis brunsås, och tvillingarna åt upp allt utan krångel!!!!!Var nog 1mån sedan sist dom åt upp nån mat alls. sen åt dom smörgåsrån m smör drack minimax=120kacl/1dl och sen villde dom äta av min risgrynsgröt som jag värmde eftersom maten inte räckte till mig!! klart dom fick äta:)) Efter de så fick dom en godis av per som efterrätt!!!


Så ja dagen hittills har varit lyckad:)

lovley!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0