Gossip

Igår var vi ca 13 tjejer hemma hos Lisa som hade BLUE party( hudvårdsprodukter från dödahavet!)
Verkar bra och peelingen för händerna var underbar (ja vi fick prova) inte allt för dyra priser heller fanns för alla plånböcker om man säger så!

Jag köpte en hudkräm och en fotkräm,berättar sen om dom var så bra som säljaren sa att dom skulle vara!

Lisa bjöd på små plock snittar och ostpinnar (vet inte riktigt vad de var men gott var de ska nog fråga om receptet på ostpinnarna.
Vi pratade skrattade och hade  roligt,alla verkade glada och nöjda iaf.Tack Lisa för att vi fick komma,de var inte sistaq gången du fixa nåt sånt här :)))
Efterde så blev de utgång på GOSSIP där de var 30+ ja de är sant tanten är gammal;)
Har inte varit där sen dom byggde om och de var så fint fräscht!.

Vi shakeade och drack gott!
Eftersom jag skulle upp med barnen vid 7 morgonen efter så tog jag de lungt,Men Anna och Anki såg till att jag inte tog de för lugnt och blev uttorkade så dom bjöd på 2drinkar jättegoda,men den röda var godast mums:)) och en smirnoff ice! Tack snälla,vet inte hur jag ska ha råd att bjuda tillbax nu när jag är hemma utan fp...men nån gång ska jag väl börja jobba ;)

Träffade några jag kännde bla,fina Jenny alltid lika glad och fin!

Tack alla inblandade för en toppen kväll den ligger bland topp 5 på listan:)

Och när de är som roligast jag då ska man åka hem såklart;P
hemma 02.45 och klev upp 06.50...

uppdatering om emil och sjukhuset kommer senare ikväll förhoppningsvis


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men tack själv! Det va en toppen rolig kväll :) å självklart är ni välkomna igen!

"pinnarna" med ost va, smördeg, penslat med ägg och västerbotten ost på det! sen skjuts in i ugnen i ca 10-15 min-klart!!



Kramar

2012-01-30 @ 09:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0