Hormoner

Eftersom jag vägrar knapp och risken att Emil blir kort ,så frågade jag om man inte kunde ge hormonsprutor ist?!
Vi har ju tagit en massa andra prover pga att han inte gick upp i vikt som var normala. Vi har pratat om hormon prov flera gånger och nu så skulle han rådfråga akademiska i uppsala eftersom vi har varit dit en gång oxå pga av Emils vikt och att vi inte kom vidare här i hudik så begärde jag en remiss till uppsala,så nu samm arbetar dom och de hoppas jag är en stor fördel för oss och Emil!

Så de blir nog att Emil läggs in ett dygn och tar prover varje 30min i ett dygn..inget roligt men han måste juh min lill plupp.

Så får vi se vad de provet säger om de är för lågt tillväxthormon eller inte!

sen fanns de tydligen inte så mycket mer prover eller nåt vi kan göra för att få en förklarng till varför han är så liten:)

Jag begärde oxå att dietisten ska räkna ut vilken kacl mängd Emil ska ha i sig per/dygn.

Så doktor H skulle skicka en kallelse sen när han pratat med uppsala ,så får vi se vad de blir.


Kommentarer
Postat av: Cindy

Hoppas att proverna kan ge några svar på varför E inte går upp i vikt på samma sätt som M.



Hur går det nu med maten? Äter dom skapligt? Går E upp?

2012-01-14 @ 09:29:27
URL: http://frokenmumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0