Inget

Vad har vi gjort idag??

Eftersomm jag har ont i magen till och från och inte mår allt för bra så har jag bara gjort de nödvändigaste.

* Frukost till mig och kidzen
*skjutsat Pontus till dagis
*Eldat
*Fixat lunch till mig och dom minsta
* dammsugat och torkat golv på nedervåningen
*Stekt köttfärsbiffar
*Duschat
*Hämtat Pontua på dagis
*fixat middag till oss
*duschat tvillingarna
*kvällsfika till oss
*plockat ur och i diskmaskinen.
*Borstat tänder och lagt barn.


Typ de var lite grovt och snabbt vad vi gjort idag..vi har ju såklart även lekt och avmaskat katten mm.

pöss

Kommentarer
Postat av: Cindy

För mig låter det som att du har fått en massa gjort trots att du inte har mått bra. Du har ju varit hur duktig som helst :-)



Inte är väl damsugning och skurning av golv nödvändigt, heller inte i och ur plock av diskmaskin iaf INTE om man mår dåligt...hahaha



Hoppas du mår bättre idag!

2012-02-01 @ 06:47:12
URL: http://frokenmumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0