inget

Idag är de som de brukar vara plcoka laga mat x 100 gånger diska,elda mm

köttfärslimpa och potatis blev de idag!!

Per åkte till en kompis och natalie och hennes mamma kom och lekte en snabbis efter att jag hämtat Pontus på dagis.
Stefan jobbar em den här vecka och eftermiddagarna blir sååå långa och tråkiga..kvällen i soffan när barnen sover de är bara skönt;)hehe då gör de inget att han jobbar;p

Men snart mina vänner är de helg igen!! och vad händer då då tänker ni??

Nä inget speciellt de vanliga x 100 haha men ändå de är helg!!
 vilket konstigt och svammligt inlägg måste bero på att jag gjorde annat sammtidigt och inte höll koll på vad jag skrev haha.

kram

ps om nån läser de här och vill svänga förbi med lite GODIS så är ni så välkómna så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0