Lördag

Hoppas alla har en trevlig lördag!!!

Har inte bloggat så bra igen,och den här fm har inte varit så kul jag är arg på mig själv och jag har sååå svårt för att släppa de,gjort är gjort lixsom och gå vidare,,,MEN NEEEEJ de kan jag inte jag är arg sur och ett riktigt monster skulle lätt kunna hoppa framför tåget,MEN tydligen så hade jag en LIIIITEN spärr som sa stopp men gaaaa. JÄVLA KÄRRING Å VA LÅNGSINT!!! ja jag alltså.. NÄ nu ska jag lämna dom stora barnen hemma ta med dom små och Stefan (ångrade lite att han skulle med faktiskt) för annars hade nog jag varit på väg hem från maxi nu med GODIS,,men nej nu måste vi vänta på honom och allt han måste göra innan vi ska åka...

ja ni hör,,nu ska den här jävla sura bitchen klä på sig och barnen och åka!

ha en bra foretsatt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0