Madde

Igår kom barnens kusin madde (min syster dotter) och hälsade på,vi åt middag tillsammans köttfärsbiffar, potatis, brunsås och lingonsylt:)

Sen gick vi ut med barnen och lekte i snön,åkte pulka och gjorde snöänglar osv.

På kvällen när de var dax för tvillingarna att gå och sova så fick stefan komma in från garaget och lägga dom medans jag och madde åkte på maxi och handlade lite mat och götta!!

Sen skjutsade jag ner madde till Hot Chili där hon lyxade till de med hämtmat;))

När vi kom hem igen så ser vi Per och Pontus stå i fönstret och titta lika som när vi åkte,haha såg så kul ut,madde och jag undrade om dom stått där sen vi åkte ,men de hade dom inte gjort!!

Stefan hade tänkt lägga dom oxå,men de var tvärr nit då dom väntade på godis eftersom dom skickat med egna pengar och sagt vad dom ville ha;)hihih

Stefan gick ut i garaget igen och vi andra myste med gotta framför tvn. Dom stora grabbarna la sig och madde och jag fortsatte kolla på filmen och fick oss en del goda skratt;)

Vid 00.30 var de dax att skjutsa hem maddestefan fick än en gång komma in och passa barnen!!

Fy fan vilken tvättbräde väg!!! gick inte fort där inte kan jag säga!

Stefan och J gick ut i garaget igen när jag kom hem,själv kröp jag ner i sängen..kl 04.14 kommer Stefan in och lägger sig då har han varit vaken i precis 1dygn!! tycker synd om honom?? Nej själv valt!.

rolig kväll var de iaf:))

Idag har jag städat städat och städat,fixat lunch eldat lagt barn osv..Stefan?! Jo han är i garaget igen han sov till 12.00 åt frukost och gick ut igen..Fast han var snäll och hämtade ved till mig iaf. Han håller på och hjälper J med hans traktor och tydligen var de MÅNGA fel och krångliga fel.. så han är nog där ute dygnet runt resten av helgen oxå!!

Hoppas ni alla har en bra trettondagsafton:)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0