Nyårsafton

Nyårsafton så bjöd vi hit  syrran  och hennes man och två av barnen,madde var på annat galej;)

till förrätt bjöd vi på snittar med skagenröra,huvudrätt blev de fläskfile m potatisgratäng,salladoch bea,tsatsiki,  vitlöksbröd och efterrätt glass m grädde ,daimkulor toppat med bär gött sörru;)

Under kvällen sen så fanns de även godis,chips,ostkrokar och ostbollar även en massa gott att dricka såklart;)

Tvillingarna la vi vid 21.30 även om dom var nöjda och hade kunnat varit vaken längre så ville jag inte rubba deras rutiner allt för mycket.

Vi andra spelade spel bla bowling på wii och jag vill bara tala om att carro och jag äger på de;)

Vid 12 slaget så gick vi ut och sköt de finaste fyrverkeriet vi nånsinn haft iaf så de kännde så lyckat:))

Sen gick vi in och skålade i pommac (hade köpt en sån där stor flaska, tänkte öppna den i vardagrummet,men hade nå minne av förra året att vi gick ut och korken fläg iväg till lotaket. Så Stefan gick ut på balkongen och öppnade den och tur var väl de för jävlar vilken smäll ( så som de ska vara ) och korken flög iväg även denna gång upp på lotaket;)

Vi skålade i fina glas och höll ett litet tal haha.

sen tittade vi lite på tv innan gänget skulle åka hem, sen fick jag tvinga dom stora grabbarna i säng när kl var 02.10..hehe.

God fortsättning på de nya året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0