Sova borta!

I Lördags var de dax för simskolestart,efter ett uppehåll av julledigt mm. Denn här terminen är grabbarna i hudiksvallsbadhus,så de blir lite närmare iaf,men dock så börjar de kl 9.00 på lördags morgon..men då har man ju hela dagen sen och så går de ju mot ljusare tider så då är de bara mysigt att kliva upp och ta tillvara på dagen:)

Sen när dom kom hem åt vi lunch och så skulle Per åka till A som ringt när han var och bada,Stefan skjutsade honom till bergsjö och dom skulle skutsa hem honom på kvällen,bara de att jag får ett samtal vid 20.00 och en röst som säger får jag sova över här?!.
Ja klart han får men usch han börjar verkligen bli stora killen tiden går sååå fort!!!Vet att många säger de hela tiden och att man inte riktigt tog in de förrens ens egna barn börjar bli stora..

De gick superbra för Per att sova borta hos en kompis för första gången och han kom hem på söndagen 19.20..Dom hade haft jättekul!
Så nu börjas de väl att sova över hos varanndra kan jag tänka;)
Annars har han ju bara sovit hos farmor och farfar.

Stefan var och greja m nån traktor och tvillingarna sov,så Pontus och jag myste ner oss i soffan med massa godis och popcorn och tittade på Spy kids 4
Spy Kids 4D Poster
Riktigt bra rolig film tyckte vi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0