Hur gör ni??

Nu när de är dax för alla barn att börja skola/dagis och jag ska börja söka jobb och jobba. Stefan jobbar ju borta under veckorna och då är jag typ ensamstående!! tex affärerna stänger 18 lr senare mitt dagis stänger kl 18 alltså hinner jag inte dit och hämta mina barn! Så jag kan ju inte jobba så! Finns ju inte så många jobb som bara har typ 7-17 tid som jag kan jobba. kontorsjobb då men de regnar ju itne direkt såna:/ och så ska man ju ha kompetens för de jobbet oxå! Även om man bara jobbar typ 50 % så kan de ju ändå bli kväll/natt jobb!. Förr så gick de ju bättre för då jobbade stefan på hemmaplan dagtid..sen när jag vart F-ledig så blev de skift occh nu jobbar han borta under veckorna:/. Ja jag får väl ta nå strövik bara osv..så får jag ta de jag kan helt enkelt.. Men tänkte att de var dags för ett fast jobb nu!! skönare med en fast inkomst lixsom. Har ju vikat i 10år och klarat mig bra på de..men nu är de lite annorlunda med alla bemaningsenheter osv. HUR GÖR NI?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0