3 mirakel

I Går var Maria och hennes dotter Junie här och hälsade på. Vi träffades första gången ¨på neo i hudik,och sen har vi fortsatt haft kontakt och de är såå roligt tycker jag.

Även att jag haft nån att prata med om allt neo tiden tiden nu efter och läkare och allt strul som varit med oss.
 Även om jag har släkt och vänner som säger ja jag förstår att de är jobbigt och vilka knäppa läkare osv..så förstår dom ändå inte riktigt,tror inte nån kan göra de när dom inte upplevt de.
SÅ om ni säger att ni förstår å vad jobbigt de måste vara ta de gånger 100 så kanske ni har en liten aning hur de kan vara men långt ifrån..
inget ont menat,jag menar HUR ska ni kunna förstå när ni inte varit där själva?!

Men jag VET att Maria hon FÖRSTÅR VERKLIEN ,hur de är /varit. hon vet även vilka läkare/sköterskor jag pratar om osv. och vi har även samma läkare och dietist till våra barn.

Våra barn har/haft samma /liknande problem oxå med vikten.


Så idag hade jag 3st mirakel här hemma,ja för de är just vad dom är våra små älskade barn MIRAKEL!
Mina grabbar födda i v 26 och Junie i v 27!

Försökte lite snabbt att få alla 3 på kort i soffan,men som ni vet vid de här laget så är aldrig mina barn stilla.
Men bjuder på lite bilder iaf:)


Emil,Max,Junie,våra mirakel <3

Söta Junie (hon kunde de här med att sitta still)

Max,Junie


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Vad skönt att ha någon att prata med som verkligen förstår och har gått/går igenom samma sak som sig själv :) Snacka om vänner för livet :)



Söta dom är!!

2012-03-28 @ 14:23:49
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Sara ~ Mamma till Yrla och Noel

jag förstår till viss del, Yrla kom ju v 34 så vi fick ju va ett tag på Neo :)

2012-03-31 @ 17:38:03
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0