Barn

I onsdags var vi upp på barn å träffade doktor H!
Max vägde 11,1kg 85,5lång
Emil vägde 8,8kg 80,5lång.

Nu när dom är så stora så väger man med body å blöja på. hade jag vetat de så hade jag lagt stenar i blöjan på Emil ;p haha ( skojar såklart)

Men dom sa att dom kanske krymper när dom mäter nu eftersom dom står och man inte kan strecka ut dom på samma vis.

Men de var iaf +på både vikt och längd på grabbarna:))

Jag fick beröm av doktor H..han är duktig på att ge de han vet att jag kämpar som en tok å har gjort de från dag 1! även om jag har väldigt svårt å ta åt mig!

Vi kollade på kurvorna och Emils pekar nu kraftigt uppåt på alla 3 ,vikt längd och huvudomfång.

Och då säger H de som jag kämpat för mest just nu....att fortsätter de så här bra nu...då slipper Emil hormonsprutor!!

Så nu har vi fått ny energi å fortsätter kämpa:)

love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0