öroninflammation

Onsdakväll förra veckan så fick jag ont i öronen,hade även lite feber. Så efter jobbet på torsdagen åkte jag till hc och där blev domen ilsket rött å fullt av blåsor.

Jag har haft miljoner öroninflammationer men då vätska bakom trummhinna . Så blåsor de var lite nytt.

Fick penicillin som jag skulle äta i 5dagar..problemet är att dom bara räckte i 4dagar...å ja jag tog rätt dos!

Jag har ingen smärta men hör jättedåligt och de känns som lock för öronen å dunkar å pulserar.
Så jag måste nog höra av mig till hc igen...suck.


Kommentarer
Postat av: mikaela

Uscha, krya på dej!
Kul att läsa om jobb, hoppas det rullar på bra!

(underbart att du bloggar igen!

kram

2012-11-14 @ 23:06:34
URL: http://truedifference.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0