Veckan

Ja veckan som gått så jobbade jag 6dagar av 7.
Så idag söndag så tog Stefan och jag dom stora grabbarna på bio och såg Tingeling och vingarna hemlighet .

Kan ju tillägga att de var mest jag som ville se den ;)
å de va inte direkt så mycket å välja på om man skulle gå på bio idag.

Skönt med lite egentid med grabbarna utan dom minsta vindarna ;)å hoppas dom tycker de samma.

I morrn är de måndag å då ska jag ta med dom små till friska å klippa håret, är rädd att jag kommer ångra mig lr gråta..buhu mina små läppar börjar bli stora. Pontus får oxå följa med då han är ledig.

Sen är de en trök vecka då Stefan jobbar eftermiddag.


Hoppas din helg varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0