Kramar

I går jobbade jag på stallbackensförskola i Strömsbruk!

När jag kom så var dom på väg ut så de var bara att "haffa" en unge å börja klä på:)

Där emellan fick jag en massa kramar av personalen ,som sa att de var kul å ses å undra hur de va med grabbarna osv. Inte alla jobb man får en massa kramar på ;)
Jag tyckte oxå de va jättekul att träffa alla igen, helt klart den bästa förskolan jag känner till:))

För er som undrar så bodde jag i ström ett tag å Per och Pontus gick där på förskolan ett tag.

Tittade på fotogragierna dom har på väggen och åååå vad liten å gullig Per va <3

Nu är han ju stora killen;)

idag är jag ledig och ska märka kläder som ska säljas!.

I morgon blir de fullt upp med jobb på kaffebaren,halloween disco och lämning av kläder osv.Stefan jobbar så jag får fixa allt..men de va inge nytt lr?;) hehe

kram på er i minus vädret!

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Vad roligt! Ja, visst måste det vara den bästa förskolan, tror jag inte har nånting negativt att säga om dom, har ju så många vänner som säger tråkiga saker om sin förskola som deras barn går på och såna ggr blir jag så nöjd över våran då allt bara känns sååå bra där :)

Trevlig helg!

2012-10-26 @ 09:35:24
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0