Måndag

Efter att ha lämnat kidzen på dagis/fritids så åkte jag till jobbet.Sjukt roligt å timmarna går så fort:)
Hämta barn å hem å laga mat , grillad kyckling pomnes å bea fick de bli.Snabbt lätt å gott:)

Per hade med sig en kompis , som vi sen skjutsade hem så hon slapp cykla i mörkret + att jag inte tyckte de kändes OK att släppa iväg henne då hon inte hade nå lyse på cykeln och ingen reflexväst..Hon hade ju tejpat fast nå reflexer fram å bak på cykeln..Men nej vill inte ha de på mitt samvete om nåt skulle hända.
Tycker de är konstigt att hennes föräldrar va ok med de!

Per var ju där först å jag ringde hem honom(dom) INNAN de blev mörkt just för att han inte hade reflexväst lr lyse!

jaja alla är vi olika ,

annars har här inte hänt så mycket;)

hoppas ni har haft en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0