Lastbil

Idag tog Stefan med sig storgrabbarna och åkte till farbror Tomas jobb.

Där fick dom vara med och åka alla möjliga fordon.
Lastbilar,timmerbil,traktor mm.

Lyckan var juh super stor när Pontus hade fått suttit i knä och kört!!!

Per hade fått kört själv!! såå mallig han var storkillen:))
Sjäkvklart var Tomas med i bilen ni som inte förstog de;)

Twinsen och jag var hemma och gjorde ingenting!!!
Vi var ute ,åt glass, lekte inne åt massa mat och godis.

När Stefan och Pontus kom hem så duschade jag och tog med Pontus till maxi för lite handling.

Tomas skjutsade hem Per lite senare..

Nu ligger jag i soffan å kollar på night and day. sett den förrut men tycker den är ok så slötittar igen.

Strax sängen, mycket som ska göras i morgon så bra om jag inte är för trött;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0