6dagar kvar!

Japp 6dagar kvar till julafton!!!Shit å jag har inte hunnit köpa julklappar.
Bara jobbar jobbar,men de är grymt kul:)
Handla förre jobbet ksnske ni tänker?? lr varför inte efter jobbet??

Nej för de funkar inte ,jag börjar kl 9 så då hinner jag inte förre barnen ska juh fixas å iväg till skola/dagis. Efter så slutar jag kl 17 å då är de bara skynda till bilen å hem för 17.30 senast måste jag hämta barnen..

Handla dagen förre julafton är okej,men de som är synd är oftast att de jag tänkt köpa är slut :(

Handla på nätet? jo men ja hittar inga grejor där,är så svårt tycker jag..vill gärna kläma å känna på sakerna.
Gå å trängas lite å ha famnen full m kassar...mysigt ;)

Blir nog en bra jul ändå,bara vi får vara tillsammans å mysa utan måsten å stress:))

Våra barnbblir glada för de dom får å har inga krav på att dom måste ha 1000paket.
Känns bra,som om man har fostrat dom rätt på nå sätt,att de är tanken som räknas, att dom värdesätter sakerna, å de är aldrig nå bråk om å du fick fler paket än mig osv.

Kommer ihåg en jul när Pontus va ganska liten runt 3år kanske,så hör jag Pontus säga att han tyckte de va lite lite klappar under granen.
Då hör jag Per förklara att då är de nog dyrare saker i paketen de är därför de är lite mindre,jaha å ja den förklaringen köpte Pontus direkt..å vad stolt jag blev över våra duktiga barn ♡

Hur är de för er,är de viktigt att de är många klappar under granen?:)


Kommentarer
Postat av: Carro

Alltså... Precis sådär kan jag höra hur mamma sa till mig när jag var mindre. "I år blir de lite mindre klappar men dyrare". Så vi skulle vara medveten om de.
Det är sån hysteri om hur mycket man får. I min hjärna är de iaf kaos. Jag får dåligt samvete om dom inte får många klappar av oss. Men samtidigt tänker jag att, jag köper de dom behöver å kanske nån mer "rolig" sak. Dom är evigt tacksam ändå och det visar dom såå gärna! Sen vet jag att dom kommer bli överröst med massor av julklappar från alla håll å kanter. Å de blir nästan lite för mycket!! Så kan jag känna. Då lägger jag hellre ner mer paket å pengar på födelsedagarna!!
Men samtidigt kan jag inte låta bli att handla till julafton heller :/

2013-12-18 @ 23:44:24
URL: http://carroskottar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0