Ångest

Den är dtor å som en klump i magen :(
Kommer ihåg att när jag klippte Per görsta gången så såg han äldre å finare ut:) men när jag klippte Pontus så såg han yngre ut å jag ville gråta å bryta ihop.
Inte för att de skulke hjälpa men jag ångrade mig totalt!!

Tror ni jag lärde mig nåt av de då?? NEJ!!
Så nu har jag klippt Max och Emil fast dom sa att dom inte ville och att bara
cissi skulle klippa dom. Men eftersom jag glömde beställa tid hos frissan så var de såklart full bokat när jag väl ringde!

Så nu ÅNGRAR jag mig TOTALT!!Såklart :(
Suck:(

Jag får uppmuntrande ord att ja men de växer ut igen...
va FAN hjälper de NU!!!!

Säger bara att hoppas inte de kommer nån försäljare lr nån annan jävel som ska gnälla på ingenting för då får dom sig en rejäl skopa!

jaja tur dom är lika underbars å gosiga ändå mina ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0