Kärlek

Igår fick jag ett super gulligt sms av Stefan.

De stog ska jag lämna tvillingarna på dagis i morrn så slipper du stressa en dag iaf.

Några tycker väl inte att de är nåt speciellt.
Men jag kände KÄRLEK,att han verkligen ser allt jsg gör och att han slipper/behöver ju aldrig lämna dom.

Jag blev så glad!!

MARDRÖM
Men sen i natt så har jag drömt hemska drömmar om å om igen.
Jag har drömt att tvillingarna varit hemma själv och att jag har åkt å jobbat!!
När ja kom hem var dom glada å allt gått bra.
Men sen gjorde jag de IGEN!!!
å öven då var de ok,men 3:e gången var grannarna å syrran här å fråga va fan jag höll på med?!,dom skulle ringa socialen å allt..
Fy fan vilken mardröm!!Skulle väl aldrig lämna dom hemma!!

Men tror de blev fel nu eftersom jag inte ska lämna dom på morgon. .

Usch vakna svettig å med huvudvärk,får nog ringa dagis sen å kolla så dom är där ;p

Hoppas ni fick en skönare natt å med bättre start på morgonen :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0