Krupp

Msx har haft skällhosta hela dan ,å på kvällen hosta han typ var 30sek..

Så när dom lagt sig för kvällen så kände jag att nä jag kunde inte lämna dom å gå å duscha.
Så jag satte mug i tv rummet å därifrån ser jag in i Max rum.
Mycket riktigt jag hör hur han kliver ner från sängen å då tittar jag dit.
Då ser jag att han står på golvet å då fattar jag direkt att han har svårt å andas!
Springer dit tar upp honom å skyndar ner för trappen in i köket där hsn får andas i ankan dubbeldos,tar ett täcke från Pontus rum hoppar i skorna sliter med mig jackan å max låda i hallen å ut.

När han börjar andas riktigt igen så kan jag sätta pp mig jackan å mössa å sockor på Max.

Så sitter vi där ute å myser tittar på månen som lyser.
Även Lukas kommer å håller oss sällskap.
För er som inte vet så är Lukas våran katt.



De är såna här gånger som de suger lite extra å va själv när sambon jobbar:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0