Måndag

Idag har vi städat lite,tvättat osv. Men de var så tråkigt så jag tog med mig barnen och hälsade på deras mormor och morfar ist:)

Sen när vi skulle åka hem å laga middag så kändes de oxå tråkigt,så slängde iväg ett sms och 5min senare hade vi sällskap av barnens kusin madde och hennes kille på pizzerian i strön där vi åt:)

När vi kom hem så var Per och Pontus ut och hämtade ved (gud tänk vad stora dom blivit som hjälper till med sånt!!å som orkar bära de!!)

Eldade och satte igång diskmaskinen.
Barnen ville rita så tog fram papper pennor och glitterlim.

Efter de gick vi upp och kollade på smurfarna 2.

Sen kollade dom stora grabbarna och jag på grown ups 2 roligt film:)

å nu sitter jag här å bloggar.

IMorrn är de nyårsafton,Vad har du för planer?
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0