Manis

Igår var jag iväg med jobbet på manis. Ett annorlunda julbord,de var fondy gryta vi fick oxfilé och kyckling som vi själva fick sätta på spett å tillaga vi fick även grönsaker att doppa i grytan.

De var så trevligt å gott!!
Till efterrätt så var de Toblerone fondy å så fick vi frukt,maränger och så min favorit att doppa marsmellows. ..mums

Vi hade vår duktiga praktikant Maja med oss oxå.Men hon åkte hem efter maten då hon ännu inte har fyllt 18år.

Vi andra drog iväg till olerys å dansade hela kvällen!!Grymt roligt.

Vid 02.20 var de dax å ta bussen hem,å tänk vad glad jag blev när hon sa att de var gratis!! woop woop.

Bjuder på lite bilder från gårdagen.









Vågar inte lägga ut dom andra bilderna för ja vet inte om jag får lägga ut på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0