Max

Max är bättre men inte helt bra.
Var nära i natt att vi måsta åka in med honom.
På rådgivningen sa hon att åk in bara,men jag avvaktade lite till.
Fick springa ut med Max flera gånger. Där satt vi å tittade på stjärnbilder,flygplan som blinka å månen. Lite mysigt faktiskt.

Men efter ett tag så blev de krångligt Emil vaknade oxå å blev orolig så gulliga duktiga Per gick upp å la sig med honom.

Men han måste ju oxå få sova så till slut la jag grabbarna i min säng å öppnade balkong dörren så de blev svalt för Max å de funkade.

Vid 03.15 så stängde jag dörren.

Å i morse vid 7 så sa Max att han ville ha fridkluft så vi tog filt å täcke å gickvutcå satte oss på bron:) Han tyckte de vs så mysigt♡

Emil sa idag till Stefan att han vill oxå sitta ute å mysa med mamma med filtar å sånt....haha go killar♡



Max å jag i morse...lite piggare då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0