Söndag

Jag skulle egentligen varit ledig,men sjukpersonal gjorde att jag måsta jobba.
De var bara kul och de passade juh bra oxå eftersom Stefan var ledig å kunde va hemma med barnen.

Jag köpte med mig donken hem till la familja å dom blev så glada,mamman måste juh smöra lite när hon jobbar så mycket ;) hehe

Sen har vi bara slappat ritat lite å badat.
I morrn är de sista måndagen för de här året å de firar vi med att vara lediga ;) eller ja Stefan ska jobba eftermiddag.

Har även kollat lite på olika gym i stan,skulle vilja börja träna igen.
Men de är svårt när man har 4 barn å jobbar som man gör:/ skulle ha barnpassning på gymmen ungefär som ica maxi!Tror dom skulle tjäna påde faktiskt!

Hittade på puls och träning mrn då var de en dag i veckan å en speciell träning. Alltså inte vilka pass man vill :/

å vill träna igen! suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0