Stan

Idag gjorde jag å kidzen stan.
Vi var in på kaffebaren och fikade,sen var vi runt å handlade lite klappar som var kvar:) men glömde en födrlsedags present. ..men men får fixa de ikväll kanske då.

Max undrade "varför måste de va så mycket folk för!? "

Haha lät så gulligt..
men vi fick fom sista klapparna klara iaf och alla barn med hem igen ;)

Berättade jag nångån om farbron jag träffade i kön på dollar förra veckan?
Han kom juh fram när jag stog vid bilen oxå å sa "hade du 4barn sa du?? hur gamla är dom? " å änfå är du så liten"

haha var en jättgullig å trevlig farbror.

Idag när jag stog på pressbyrån så kpmmer samma farbror å börjar prata igen å tyckte barnen va så gulliga,men han kunde inte förstå att alla var mina ;) haha

lite kul att han fick se hela barnaskaran:)

Max och Emil ville ha varsitt nytt nagellack,å eftersom dom var så duktiga så fick dom de.
När vi kom hem tog vi bort de gamla nagellacket och målade på med de nya:)
Stolta killar;)




När vi stog i kön på kicks så frågade Per - är de vanligt med nagellack på killar?
haha så underbart med barn ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0