Bajs



Max har bajsat på pottan!!!
Förr bad dom alltid om blöjor när dom skulle bajsa, men nu har dom bajsat varsinn gång på pottan:))
Å nej jag knäppte inte kort på bajset utan jag gjorde rent pottan först :)

Hoppas de fortsätter så här så vi kan sluta helt med blöjor! Även om jag tycker de är bekvämt när dom har de å jag har inte pottränat dom,är lite krångligare när dom är två å hålla reda på;) så har inte tagit tag i den saken riktigt än.

Dom är utan blöja på dagarna hemma! På dagis har dom inte provat då personalen inte vill :/
Har sagt flera gånger att dom får gärna prova å va utan blöja på dagis...men dom har aldrig gjort de¡!

Ska prata med dom igen! grabbarna fyller 3år nu i mars så de är på tiden:)

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

DUKTIG KILLE!!!!! :)

Jag längtar till Melker är helt blöjfri så man slipper blöjor!! Enda gången det är skönt med blöjor, är då man är på stan tycker jag, blir dom nödig då så kan dom ju bara göra det i blöjan, annars måste man ju liksom leta upp en toalett :p Kan dom "testa på" att vara utan på dagis? Eller finns det någon slags regel? Typ att dom ska vara helt blöjfri hemma först eller vad? Melker är jätteduktg på pottan om han går barrumpa, men har han kalsonger eller byxor på så glömmer han av sig... Men minns att även Viggo var så i början :)

2013-02-13 @ 16:06:52
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0