Fredag

I morse vid 05.00 Kom Per ner å mådde dåligt så vid 6,30var de kört då både spydde å sket han :(
Per blir så liten å ynklig när han har magsjuka:( <3

Tvillingarna fick va hemma med oss å Pontus skjutsade jag till skolan.
Ringde 100samtal bla till skolan dagis,jobbet,f-kassan,skolbussen mm.

Fm va lite styrig med en arg å sur Emil som inte fick som han ville och Per som kräktes å kräktes å ville att man skulle vara med hela tiden.
Elda hämta ved tvätta å fixa frukost ,lunch innan Dom 3 somnade i min säng kl 11:))

Ja vi åt lunch innan för twinsen var hungriga å vi hade varit uppe tidigt.

Jag veck en massa ren tvätt,hängde en maskin å satte igång en till.
Tänkte krypa ner hos grabbarna när telefonen ringde!
De var skolan som sa att Pontus inte kännde sig riktigt bra.
Så jag åkte å hämtade honom och väl hemma så hade han 38,2 i feber:/

em å kvällen rullade på vi fixade mat och jag åkte till frissan med tvillingarna och dom vart så snygga i håret:)

Hem å lämna dom sen vidare till Maxi där jag hanlade en massa godis och började må dåligt då kom jag på att jag bara ätit lite kyckling och drukigten massa cocacola bars i dag :/...så efter att jag handlat så köpte jag mig en toast å läsk å satte mig och åt i lugn å ro ;)

Sen hem å svulla godis å ta hand om vilda barn och sjuka.

Under kvällen har Pontus feber legat över 39,1 å ont i hela kroppen så han fick alvedon å vart lite piggare.

Nu sover alla barn å även jag ska göra de...måste passa på vet ju aldrig när man får chans till sömn igen;)

trevlig fredagskväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0